Jump to content

Asanezz

Member
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Asanezz

  1. Hey i make my 1st map... description: 8 players looks like shale mines but with rice field and a big lake..... lotz of shale spider have 4 sound on it 3 skittering spider 1 bird loop more than 250 creatures(200+ are compose w/ spideys) large in size hey i tell you at the first of the game its verry laggy ill post the picture soon......... can any 1 help me so i can fix the bug if you want i will email it 2 you WorldMaster Document so u cna fix it..
  2. Hey i make my 1st map... description: 8 players looks like shale mines but with rice field and a big lake..... lotz of shale spider have 4 sound on it 3 skittering spider 1 bird loop more than 250 creatures(200+ are compose w/ spideys) large in size hey i tell you at the first of the game its verry laggy ill post the picture soon......... can any 1 help me so i can fix the bug if you want i will email it 2 you WorldMaster Document so u cna fix it..
  3. Asanezz

    Battle Ground

    Dont loose hope if u loose it try to pick it up and assemble it........ make another 1 map ^^
  4. I have a bigger problem than this i can't PLAY ONLINE i test to download 6 online games and no one work it always say about the Firewall settings.. Whehehehehhew this is the my worst summer ever my mp4 got broke on my bday i spend 250 pesos to buy a gun on the online game called SF but i use it 1x only i cant play on cafes cuz im grounded hmmp i wish its a big rock fall from heaven and kill me................
  5. If a gold arrow shows its his weak nes?? ^^ Tnx that'z my firzt tym to know that! is this mean im a noob??.. the womanizer is vetkin i think
  6. i thought at my first look at the game a man is using unclean in the rice field... so i thought it was dirt.. and the white thing that falls from infested is rice the red thing is the ketchp but wheres the chicken??
  7. haha.... can i have 1 to......
  8. do geisha really heal your units even in towers??
  9. Asanezz

    Help Us ! Kev's Mod

    yah urr. right im with u....
  10. Dryad overseer and reaper all of them are weak and drayad will die even if she melee a witch!
  11. Asanezz

    Lotus' Worst Bg

    GOOD BG IF you have a team mate.... i also use it to gather horse when skirmish! But how? i put a pesant about 5 meters away from my teamate's stable.. then i will make the peasant half dead then i will kill it near the stable then get the horse^^ TeamKill
  12. i can't tell........... but i vote for lotuz
  13. i will choose utara and anyone can tell me why she ware the half thing?? Arah got the skill, yvaine got the power, utara got the hotness and beuty(Cuteness???? cuz she's a short 1) while gaila have the hmm attitude of the right girl.. what will happen if u mixed them??
  14. hey i have a problem on what unit will i put on the tower in each clan heres my suggestion Serpent= Musketeer - very powerful shot and never misses ^^ Dragon= the powder keg/archer - this is the suggestion of my clazmate Lotus= warlock/unclean- but i use the sreaming skull for the defensive play Wolf= balistamen- hes just too powerful in tower Plz give ur sugesstions...
  15. haha Vetkin says when died "Plz not face" and when a ronin killed a unit "learn yoh playz dog" the big mouth is the guardian alwayz say "aghhhh" "retrefusion followz" "taste my power (pronaonced as pawa)" Monk when died "weee will meet again" the wolf peasant "even i will fight"
  16. hahaha have u try it cuz im not.. but i got the same thought
  17. hehehehe it depends on the skill you know
  18. Utara of course arah will be poisonstun before she run... But she got a low healt and any one can tell me why she warea a half (hmmwhat do you call taht?)
  19. Give a chance for the lotus since they lost int the BR and BR WOTW... the serpent have a journey the dragon and even the wolf so i would choose the zymenth
  20. I like XP especially when his lotus and im serpent.... its pretty hard,.....
×
×
  • Create New...